شایع ترین مشکلات Xbox One X و نحوه رفع آنها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1192
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:bfc98c0160930787a107a1b4 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

Xbox One X مانند هر فناوری دیگری ، بدون اشکالات و اشکالات آن نیست. ممکن است هنگامی که کنسول به طور ناگهانی خاموش شود و تمام پیشرفت خود را از دست دهید ، در میانه بهترین کارنامه خود قرار بگیرید. قبل از اینکه کنسول گران قیمت خود را روی دیوار پرتاب کنید ، ممکن است راه حل بهتری وجود داشته باشد.

تا زمانی که شما مایل به انجام عیب یابی کمی باشید ، در اینجا می توانید برخی از موارد تحریک کننده را که در بازی شما دخالت دارند حل کنید.

تماس با مایکروسافت

روش مخاطب
چت زنده سایت اینترنتی
انجمن ها سایت اینترنتی
کمک به خود سایت اینترنتی
تلفن 1-800-4-MYXBOX (ساعات عامل پشتیبانی: ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر PT)
توییتر XboxSupport

بازی ها در 4K یا HDR نمایش داده نمی شوند

اگر بازی ها با Xbox One X در 4K نمایش داده نمی شوند ، احتمالاً با تنظیم تلویزیون شما مشکل وجود دارد. گاهی اوقات ، این می تواند چیزی ساده باشد به عنوان بازی از 4K پشتیبانی نمی کند ، یا تنظیماتی در بازی است که وضوح را به نفع یکی دیگر از ویژگی های محدود می کند.

راه حل های ممکن:

ما یک  راهنمای کامل برای به دست آوردن حداکثر استفاده از 4K و HDR با Xbox One X شما ایجاد کرده ایم ، اما در اینجا اصول اولیه وجود دارد:

  • اطمینان حاصل کنید که از کابل HDMI "پر سرعت" استفاده می کنید. اگر از کابل معمولی استفاده شده با Xbox One استفاده می کنید ، از قبل از آن استفاده می کنید. در صورت اتفاقی که با اصلی رخ می دهد ، جایگزین ها برای هر چیزی در دسترس نیستند .
  • اطمینان حاصل کنید که پورت HDMI در تلویزیون شما دارای HDMI 2.0a / HDCP 2.2 باشد. این تنها درگاه های تلویزیون شما هستند که برای محتوای 4K و HDR قابل استفاده خواهند بود. اگر از تعویض HDMI یا گیرنده AV استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آن را نیز HDMI 2.0a / HDCP 2.2 را فعال کنید . این به شما امکان می دهد چندین کنسول را به یک یا دو درگاه سازگار تلویزیون خود وصل کنید.

Xbox One X ناگهان خاموش می شود

Xbox One X هر دو را مرور می کندلس شو / روندهای دیجیتال
لس شو / روندهای دیجیتال

این بدترین اتفاق ممکن است برای Xbox One X شما باشد. شما در وسط مسابقه PlayerUnknown’s Battlegrounds قرار دارید  و تنها چند ثانیه با "شام مرغ" فاصله دارید که کنسول شما کاملاً خاموش شود. صفحه نمایش سیاه است و ممکن است نتوانید کنسول را دوباره روشن کنید.

راه حل های ممکن:

در برخی موارد ، خود کنسول شما می تواند معیوب باشد. در این صورت ، تنها گزینه شما ارسال این کنسول برای تعویض یا تعمیر به مایکروسافت است. برای انجام این کار ، از ابزار ثبت محصول Xbox استفاده کرده و شماره سریال سیستم خود را وارد کنید. در تمام طول سمت راست در پشت Xbox One X قرار دارد و دارای برچسب "SN" است.

  • قبل از اینکه Xbox One X خود را برای ارسال مجدد بسته کنید ، می خواهید کابل برق را بررسی کنید. تعداد انگشت شماری از کاربرانی که با خاموش کردن خودبخود با سیستم خود روبرو شده اند ، با تعویض کابل موجود برای کابل شخص ثالث ، می توانند مشکل را برطرف کنند . از آنجا که Xbox One X از منبع تغذیه داخلی استفاده می کند ، طبق گفته های اولیه سیم برق Nyko AC که در GameStop فروخته می شود - و همچنین با پلی استیشن 4 نیز کار می کند. متأسفانه برخلاف Xbox One اصلی ، اگر منبع تغذیه شما معیوب باشد ، شما برنده شد. قادر به تغییر مبادله نخواهید بود
  • اگر قبلاً متعلق به Xbox One S بودید ، کاربران نیز از موفقیت در کابل برق این کنسول خبر داده اند. این یکسان است با یک موجود در Xbox One X.
  • این مشکل همچنین می تواند ناشی از بازی های خاصی از جمله Call of Duty: Modern Warfare و Borderlands 3 باشد. برای تعیین اینکه آیا این یک مشکل نرم افزاری است یا خیر ، به جستجوی بازی بپردازید.

شما به طور خودکار وارد Xbox Live نشده اید

اگر به جای "فورا روشن" در Xbox One X از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کنید ، گاه به گاه کنسول خود را روشن می کنید و متوجه می شوید که به Xbox Live وصل نشده است. این مسئله گاهی اوقات به دلیل سکونت در انتهای مایکروسافت انجام می شود ، و شما می توانید به سادگی به صورت دستی اطلاعات ورود خود را برای اتصال مجدد وارد کنید ، اما غالباً ناشی از یک حافظه به ظاهر کوتاه در خود کنسول است - اساساً شبکه Wi-Fi خود را فراموش کرده است.

دکمه خانه را روی کنترلر Xbox One خود بزنید تا راهنمای خود را ارائه دهید ، سپس نماد چرخ دنده را برای رفتن به صفحه تنظیمات انتخاب کنید. از اینجا ، Network ، سپس تنظیمات Network ، و در آخر ، تنظیم شبکه بی سیم را انتخاب کنید . شبکه ای را که مایل به استفاده از آن هستید انتخاب کرده و رمز عبور را وارد کنید ، و به صورت آنلاین باز خواهید گشت.

ما متوجه شده ایم که وقتی چند هفته در Xbox One X خود بازی نکردید ، این مشکل به وجود می آید. در تجربه ما ، این ناشی از شبکه Wi-Fi نیست ، زیرا PlayStation 4 و Switch ما هر دو پس از قطع زمان طولانی ، بدون مشکل به هم متصل می شوند.

اگر کنسول شما به طور متناوب از Xbox Live جدا شود ، مشکل می تواند مربوط به مودم یا روتر شما باشد. سعی کنید از کانال 2.4 گیگاهرتز به کانال 5GHz یا برعکس تغییر دهید و می توانید مشکلات کمتری را تجربه کنید.

شما مجبور هستید برای بازی ها به روزرسانی های 4K را بارگیری کنید

Xbox One X برای بازی های 4K "بهبود یافته" خود ، مدیریت فایل را کنترل می کند ، این امر باعث می شود تا اوضاع آسان تر شود ، اما ممکن است شما را مجبور کند که زمان و پهنای باند بیشتری را برای بارگیری آنها بگذرانید. در بازی های One X ، Xbox One "Enhanced" به صورت خودکار نسخه پیشرفته بازی را بارگیری می کنید که ممکن است دو برابر نسخه استاندارد باشد. هیچ راهی برای بارگیری بازی استاندارد وجود ندارد ، حتی اگر از تلویزیون 4K استفاده نمی کنید - بازی ها بدون بروزرسانی روی کنسول پخش نمی شوند. اگر صاحب یک Xbox One قدیمی هستید و قصد دارید بازی های خود را به Xbox One X منتقل کنید ، این مرحله دیگر بین شما و بازی های شما است.

راه حل ها:

  • همه بازی ها هنوز از 4K یا سایر پیشرفتهای Xbox One X پشتیبانی نمی کنند و اگر بازی های پشتیبانی نشده ای را در Xbox One فعلی خود نصب کرده باشید ، می توانید بلافاصله پس از انتقال محتوای خود و به روزرسانی سایر بازی های خود ، آنها را بازی کنید. با این حال ، این یک راه حل ایده آل نیست ، زیرا بسیاری از بزرگترین و جدیدترین بازی های Xbox One قبلاً پیشرفت هایی را دریافت کرده اند.
  • می توانید با برنامه ریزی های قبلی و بارگیری به روزرسانی های 4K در سیستم اصلی ، انتظار را کاهش دهید. تنظیمات سیستم خود را باز کرده و System ، سپس Backup و transfer را انتخاب کنید و گزینه بارگیری محتوای بازی 4K را خواهید دید . این کادر را علامت بزنید و بازی های پشتیبانی شده به طور خودکار روند بروزرسانی را آغاز می کنند ، به این معنی که به محض انتقال آنها به Xbox One X ، آماده رفتن خواهید بود.

شما نمی توانید Kinect استفاده کنید

مانند Xbox One S قبل از آن ، Xbox One X دارای درگاه Kinect در داخل آن نیست. این بدان معنی است که بدون استفاده از آداپتور ، نمی توانید از سنسور برای بازی های پشتیبانی شده یا رابط کاربری Xbox One استفاده کنید. متأسفانه ، هم سنسور Kinect و  هم آداپتور قطع شده است ، بنابراین شما قادر نخواهید بود که مستقیماً آنها را از مایکروسافت خریداری کنید.

راه حل های ممکن:

  • تقریباً هر فرمان صوتی که در ابتدا برای Kinect طراحی شده است ، اکنون با یک هدفون مجهز به میکروفون سازگار است . شما نمی توانید کنسول خود را بدون استفاده از Kinect خود روشن کنید ، اما می توانید از این ویژگی برای حرکت در تمام منوها و انتخاب استفاده کنید. با این حال ، برای این کار باید از دستیار Cortana استفاده کنید. دستورات صوتی اصلی Xbox با هدفون سازگار نیست.
  • هر دو  کینکت  و  کینکت آداپتور  هنوز از نظر فنی از طریق فروشندگان شخص ثالث در دسترس هستند، هر چند قیمت در حال حاضر بسیار بالا است. (ممکن است به همان اندازه که برای Xbox One X انجام داده اید پرداخت خود را پرداخت کنید). در صورتی که دلیل واقعاً خوبی برای نیاز به Kinect نداشته باشید و نمی خواهید از مدل اصلی Xbox One استفاده کنید ، کافی است آن را رها کنید.

Xbox One X با یک کنترلر روشن نمی شود

گاهی اوقات ، وقتی دکمه مرکزی را روی کنترلر خود می زنید ، Xbox One X از روشن کردن خودداری می کند. حتی پس از جدا کردن کنسول از پریز برق و تعویض باتری های کنترلر ، سیستم به راحتی کار نمی کند. این یک مسئله ترسناک برای مواجهه است ، اما راه حل بسیار ساده تر از آنچه انتظار دارید است.

راه حل:

  • دکمه پاور را در قسمت جلوی Xbox One X فشار دهید و سیستم طبق معمول بوت می شود و شما قادر خواهید بود کنترلر خود را نیز وصل کنید. در مرحله بعد ، سیستم را به عقب خاموش کنید و سعی کنید مجدداً آن را با کنترلر روشن کنید - در هر دو Xbox One X و Xbox One S ، ما متوجه شدیم که این مشکل 100 درصد از زمان را حل کرده است. اگر این اتفاق دوباره افتاد ، فقط این مراحل را تکرار کنید و آماده بازی شوید.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: شایع ترین مشکلات Xbox One X و نحوه رفع آنها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com